Härligt!

Aldrig tidigare har någon skådat en tröttare Emelie. Tror inte det är normalt att vakna upp och vara såhär trött. Det är framför allt INTE okej. Speciellt inte nu när det är nyårsafton.

Nyårsafton är alltid överskattat och slutar ändå bara som pannkaka. Detta nyåret kommer bli bra. Jag känner det i hela kroppen. Ska ner till Mimo snart, hjälpa till med lite smågrejer och sen fira med buller, brak och hummer!
Jag, Mimo, Jonas, Richard och Bernta ska sitta och smäcka i oss mat tills vi blir så mätta att vi spyr. Något jag ser fram emot.

Men först ska jag dammsuga, vilket jag finner väldigt underhållande. På riktigt. Åh! Idag blir en bra dag!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0