skomaniac.

Panik.

Mamma har slarvat bort mina bästasteklackskor på stan, någonstanns, hon vet inte vart. Hon hade hämtat ut dem från skomästarn, som hade lagat klacken (de skorna har varit med om mycket - därav favvisar) och när hon kom hem hade hon inte några skor med sig.

På fredag är det examendags för Anders, och då måste man vara fin. Och ha fina skor på sig. Men jag har ju inga fina skor längre. Så jag ringde Lofta "Idag måste vi gå på stan och tokleta". Och nog gjorde vi det. Vi var inne överallt. I tre olika H&M's, två DinSko, TopShop och massa mer. Inga skor. Vart är alla skor när man behöver dem? Lofta tyckte jag var för petig och tvingade in mig på det fjärde H&M:et. Och se där, där stod ett par sköningar och tittade på mig. Inte alls något i stil med vad jag egentligen tänkt. Men det var något som fick heta duga.

Nu ska jag bara värma upp dem genom att göra massor med repor i Björns parkettgolv.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

Jag älskar den där frisyren :D

Tur i oturen hade du i alla fall som hittade ett par skor :O Är de transparenta? (;

2008-12-17 @ 17:55:21
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-17 @ 18:10:41
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0