hej här kommer segertåget

Min vän, Lofta, är som en sån förälder som aldrig talar om för en att man är dålig på någonting, anser hon själv. Därav kan jag sjunga hur hög och förfärlig opera som helst! Åh så duktig, säger hon och klappar i händerna. Det gör mig glad. Alla andra säger till mig när jag sjunger opera, frågar om jag har ont i magen eller pekar på öronen för att påpeka tinitus. Lofta är en bra förälder.






(föressten ljög jag i det tidigare inlägget. Mina skor är inte transparenta, jag kommer inte
på vad det heter bara. Jag omformar; Mina skor är som sånna ödlor som ändrar sig till omgivningen.
Klättrar de på en pinne, blir de bruna som en pinne.  Ligger dem i gräset, är de gröna osv.)



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: alma

kamouflerade vännen :D Haha, fast det tog ett tag innan jag kom på det ;)



snart är det tisdag!!!

2008-11-28 @ 22:40:02

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0