attsing!

Nu är det panik.
Ska åka till Karlstad imorgon var det ju tänk. Men jag fick precis ett jätteerbjudande om en fotografering på tisdag med tre fotografer och tre teman, en makeupartist och hela dreten. Något som jag verkligen har lust på och skulle behöva nu. Men, ååh. Jag behöver hjälp! Vad ska jag göra? Ska jag åka hem på måndag, eller stanna och gå på fotosaken och åka hem onsdag morgon? Det blir lite tight eftersom att jag ska till sthlm på torsdag. Ska jag åka till sthlm på fredan? Det står still i mitt huvud just nu, och jag behöver lite tips. Vad skulle ni gjort?

HJÄLP mig, kära vänner!!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Patrijk

Hmm.. det är aldrig kul att vara stressad..*-) Men om det är en seriös fotosession, så kan de ju faktiskt va lite bra att gå på den, bra framtidsutsikter du vet :D Stockholm finns ju alltid kvar :)

PUSSS!

2008-10-19 @ 21:33:03
URL: http://readmymind.notathome.se

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0