jag har gjort det igen

bränt köttbullarna.
och förra veckan diskade jag diskmaskinen med tvättmedel.
jag suger.
och idag suger allt lite extra mycket!

Var jätte less när jag åkte till jobbet i morse, mycket väl berodde det på situationen mellan mig och min chef. Och jag kände, här kan jag inte vara mer. Så jag sa upp mig. Totalt jättespontant och jättebra. Trodde jag. När jag kom hem fick jag jätte mycket ångest. Jag suger. Varför sa jag upp mig? Vad ska jag nu göra?

I december går mitt kontrakt för lägenheten ut. Då är jag bostadslös och jobblös. Detta är ju bara för typiskt. Mitt liv ska alltid vara lika upp och ner och kaotiskt. Jag funderar på att flytta. Jag vet inte vart. Stockholm eller götet antagligen. Tills Hanno la fram världens bästa plan "Kan vi inte flytta till Italien?" Fett. Jag har fått natten till att tänka över saken. Har ju hört att italienarna är rätt stiliga.

Hejdå Oslo?


om jag ändå vore apa. Då hade nog livet varit lättare.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

Emelie!! Jag blev alldeles sprudlande överlycklig när jag läste det allra senaste (inte det där med din chef såklart, det suger :( ) men hallå?! STOCKHOLM står ju bara här och väntar på att få omfamna dig med sina jättearmar! Vi har en massa kul här. Skansen, gröna lund, gamla stan, mysiga caféer, vatten, KUNGEN(?!) och så jag :)

italienare är sliskiga btw ;)

2008-10-07 @ 17:32:13

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0