karlstad

Nu är jag tillbaka i Karlstad, helgen har gått galet snabbt och det har varit mycket trevligt att få komma upp till stockholm igen. Som sagt, nu sitter jag hemma i mitt flickrum, imorgon ska jag på möte hos arbetsförmedlingen astidigt på morgonen. sen ska jag åka till oslo på eftermiddagen, fixa skitmycket grejor, åka till karlstad på söndag och gå på ett till möte på måndag och antagligen kanske åka tillbaka till sthlm på måndag ef.

jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt. men men, jag är ung, så det ska nog gå bra.



och här har vi då naturhistoriska som vi skulle ta en titt på, eller ja, cosmonova iallafall. vi gick ut och vände.
och andra bilden är den finare sidan av danne. som jag förövrigt får bo hos. vilken snällis!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

RING MIG den sekund dina fötter nuddar sthlmsmarken :D

2008-10-28 @ 09:23:29
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0