två dagar

två dagar har spenderats i karlstad, och jag är redan less. så less att jag tog bussen till mormor, snodde hennes bil och åkte och köpte mig en korv. en korv med mos + en dricka för tjugo spänn. jag höll på att smälla av. TJUGOKRONOR?! jag kunde lika gärna ha köpt 50korv och mos bara för att. jag älskar det billiga sverige!

det var ett år sen jag körde med växellåda, annars har jag hållt mig till pappas automat. men på motorvägen slog det mig, fy vad mycket roligare det är med växel. jag ska nog köpa mig en växelbil. mja, för det ska jag!



promenad. jag har blivit en riktig promenadmänniska!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Korv, korv, korv, vad hände med traditionella svenska rätter som pasta, pizza och tacos!?

2008-10-23 @ 10:30:25
ifrån: Anders

korv, korv, korv, vad hände med traditionella svenska sätter som pasta, pizza och tacos!?

2008-10-23 @ 10:31:53
ifrån: Anonym

Okej, nu gjorde jag bort mig... tänkte skriva inlägget igen med mitt namn så att det fanns en avsändare, eftersom jag glömde det första gången. Dock kan jag nu inte låtsas som att det blivit nått fel i systemet och att kommentaren lades upp två gånger eftersom jag stavade fel andra gången!

2008-10-23 @ 10:34:34

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0