crazytrain

Hela sängen är full i papper, de stiger mig åt huvudet. Norgedeklaration. Och jag fattar ingenting. Jag skulle behöva anställa en pappersarbetare. Som kan sitta vid mitt skrivbord hela dagarna och bara läser papper. För jag får så himla mycket post. Någon frivillig? Kan erbjuda toast som lön


Såhär ser jag ut när jag fattar nada, zero, null. 0

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Men vad står det att du skattade förra året på selvangivelsen? Stämmer det överrens med papprena från dina arbetsgivare så behöver du inte deklarera alls. Nytt från iår :)

Själv får jag tillbaka 3000 kronor. Det tackar jag inte nej till. :)

2009-04-01 @ 17:48:35
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Anonym

Du kan göra som jag och Viktor. Ringa till dem, verka korkad, så fixar de det direkt!

2009-04-02 @ 11:29:58
ifrån: emem

åh vad ni är smarta (: danke

2009-04-02 @ 21:48:57
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0