cuz im sick and a need a hug

RRRRR
hej doktorn, jag heter emelie och har ont i halsen
hej, aj vad tråkigt. du kan komma hit klockan tre
*cykel cykel cykel*
hej jag heter emelie och hade tid klockan tre
välkommen! nu stoppar vi en pinne i halsen på dig
*gulp*
nu ska vi se..... ja du emelie, du har streptokocker, här får du meducin
okej tack så mycket
*cykel cykel cykel hem*
 *tugg tugg tugg*


I think I'm a little bit
Little bit

A little bit in love with you
But only if you're a little bit
Little bit
Little bit
In lalalala love with me
Oh ah


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

tihi streptotjocker

2009-04-16 @ 21:25:40
ifrån: tina

braaa musik :) aj löv hör.

2009-04-17 @ 12:33:17
URL: http://tinalina.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0