fredagens synpunkter

1. Jag hatar, av hela mitt hjärta, "Singing Bee". För det första är det ett otroligt pinsamt program. För det andra så suger programledaren och är nästan pinsammare än hela skiten. Borde jag hyra en torped?

2. Antipiraterna kan sätta sig på ett plan till Afganistan och aldrig komma tillbaka. Deras tjafs kommer aldrig funka, vi kommer alltid att klå dem. När jag var liten hackade jag mig in på min dåvarande pojkväns lunarstorm. Eller iallafall trodde jag att jag hade hackingskills. I själva verket testade jag bara att skriva "Emelie" som lösen, och kom in. Jag kallade mig "WASP".
Ang. IPRED så kommer hela Sverige från och med nu bli ryssar. Iallafall jag.

3. Jag var på sjukhuset idag med min vän Erica som svimmade 2ggr och kräktes när hon lånade ut sin kropp till medicinskforskning. Och Sverige borde skaffa lite fler doktorer. Flera timmar på akuten är inte okej. Anställ anställ anställ! Det är ju ändå vi medmänniskor som betalar för skiten.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

Det är ett nöje att läsa din blogg!! :D

2009-04-05 @ 16:51:33
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0