men hej

Jag beslutade mig för att ta bilen förbi Statoil för att kika på deras kvällsutbud. Parkerar bilen och stiger ur. Nämen, vem står inte där mitt bland alla tankar om inte mimo? Då tyckte jag att världen är allt bra liten. Men oerfört ljuvlig!

Nu ligger och i sängen och luktar illa. Mimo bjöd mig på en solning på badhuset förut och jag har faktiskt inte orkat mig in i duschen sen dess. Till råga på allt har jag väldigt ont i halsen också, jag gissar på halsfluss, förkylning, streptokocker, körtelfeber och allt som hör där till. Men då har jag iallafall en bra anledning till att ligga i sängen ett par dar utan att mamma kan klaga. Det är inte helt fel.



andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0