pizzakant

Kände för att slänga iväg ett litet kvällsinlägg så att ni har något att läsa innan ni välkomnar John Blund. Jag sitter i Loftas säng, vräker i mig popcorn som en stackars bulimisk 13årig flicka i England. Men kräks gör jag inte. De är allt för gott för de.
Mamma blev påhoppad av ett fönster igår, som gjorde en rejäl fläskläpp på henne, hon tycker att det ser ut som hon snusar och fnissar som bara mammor kan ibland. Annars är väl allt som vanligt skulle jag tro. Eller, inte riktigt. Det är femtioelva gånger bättre än vanligt. Och framför allt - det är vår. = snart sommar. Det säger jag "tummen upp!" till.



sluss i göta kanal.
Loftas kommentar till bilden "Hej jag är en svensk flicka som heter emelie"
Kommentera något bättre? Du får ju trots allt en kaka. Vilken du vill. Ballerina?

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Bulinmi utan att kräkas heter svullimi tror jag.

2009-04-21 @ 12:44:39
URL: http://oskimon.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0