smell me. i smell versace

Det värsta som finns i hela världen är när man kliver på en buss, och hamnar bredvid/framför/bakom någon random människa som har VÄRLDENS starkaste parfym på sig. Detta hände idag, självklart. Det var en mamma med barnvagn som satt framför mig och luktade som jag aldrig kännt förr. Om det är en fin parfym eller inte som någon har på sig är ganska lätt att känna. Men denna kvinnas parfym var helt omöjlig att klura ut. Det luktade sött och slibbigt. Jag hatar söta parfymer som luktar gulligt, flickigt och solsken. Tillslut fick jag borra in näsan i min handflata för att inte få migrän av den starka doften.

Så, till alla er där ute som överdoserar parfymer av olika sorter; (speciellt till er som använder er av märket DATE) sluta upp, tänk på mig!!


jo.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Grus

Jag använder Date! :$

2009-04-18 @ 16:46:45

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0