well, im 21 and i have ryggskott

Jag ligger i kökssoffan med en fryst stuvadspenatpåse i ryggen. Vid min spis står mimo och lagar mat åt mig eftersom att jag numera är pensionär. Jag försökte mig upp till konsum förut, en promenad fram och tillbaka som brukar ta mig en kvart, tog idag 45 minuter. Jag var tvungen att stanna längst vägen, sätta mig ned och andas. Mimo gick snällt vid min sida frågade om det gick bra med tant. Jag har nu gett mig själv husarrest. Så den som vill, är välkommen till mig istället, för jag tar mig ingenstanns.


tyck jättesynd om mig!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Men stackars! :( <3

Och min mamma berättade idag att hon, inte ens 40 år gammal, har benskörhet som en 90-åring, OCH ATT DET ÄR GENETISKT! Tack för den! :(

2009-04-24 @ 12:28:38
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Anonym

Ta det lugnt med för mkt kyla bara. Bättre med värme och rörlighet. Ju mer du rör dig desto snabbare blir det bättre. Undvik att lyfta tungt och vrida kroppen samtidigt som du lyfter. Rör hela kroppen även ryggen. Kan tänka mig att du går runt och spänner dig och krokar. Bättre att sträcka upp som en tupp!

2009-04-25 @ 10:28:26
ifrån: jag heter alexander

vilken fin bild emelie!

2009-04-27 @ 00:25:19

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0