En riktigt härlig fredag i soffan.

Oj vad jag är husfru. Eller polack. Men ibland kan det vara ganska mysigt att vara det också. Som idag tillexempel, när det är lite mörkt och ruggigt och regnar ute. man tänder några ljus och bara går runt och småpysslar med tvn i bakgrunden. Det gillar jag faktiskt må jag säga.
Är inne på min andra vecka nu med att sluta snusa också btw. Har varit riktigt duktig men idag är det jobbigt. Vill bara ta en till hela tiden. Åh, fy!

När min bus kommer hem ifrån jobbet ska vi åka till Ikea tillsammans med hans mamma som har anmält sig frivillig att köpa nya gardiner till tvrummet. Me like svärmor!

Nej vet ni vad. Nu ska jag titta på Tyra och överlåta disken till Gubben. Ja, det var en himla bra idé!
(Skäms på mig, jag tog just en snus. Vad ska jag göra? Tips?!)


Mysfredag!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: steph

kikar in, allt bra med dig? :D

2009-08-21 @ 17:43:30
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0