Hurtiga!

Min älskling kom igår på den geniala ideén att åka ut i skogen för att plocka blåbär, och det tyckte även jag lät som en fin idé! Så på eftermiddagen tuffade vi ut i skogen till ett superhemligt blåbärsställe och satte oss ned i blåbärsriset och plockade både munnarna och korgarna fulla! Tillslut fick vi spunk på alla mygg och begav oss hemåt och käkade tills vi kräktes.

  
Se så nöjd han är över sin blåbärsinsats!



Imorse låg vi på soffan ett bra tag och fjantade oss innan vi mötte upp svärföräldrarna på lite minigolf. En massage stod på spel och givetvis vann grisen den. Pust! Imorgon ska vi ta oss till kanikenäset och fika i familjens båt och träffa Pappa Ronnie för första gången, läskigt!! Sen beger vi oss till Cesar och Louise för lite räkor. Nu ska jag gossa! Hej!

 
griskattget och surri-katt

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0