jag har slut på fyndiga rubriker

Oj vad dagarna springer förbi en. Har nu gjort min första vecka på universitetet och det har gått riktigt bra änsålänge.
Hade en helt grym föreläsning igår på åtta timmar, sjuuukt bra!
Håret har nästan blivit svart också, och jag gillar't faktiskt. Ikväll blir det full rulle, som nästan varje kväll har varit den här veckan.

Igår bjöd min Älskling ut mig på middag på Alfies där det givetvis käkades planka och firade allt vi kom på; att jag börjat skolan, att det var hans ROLFnamnsdag och att vi har fyra månader om tre dagar. Allt går alltid att fira!
Efteråt drog vi till Biljardnian och spelade (Hör och häpna! Jag vann på riktigt en gång, ingen "snällvinst" från Christians håll. Eller så lät han mig kanske vinna? Nä, jag vann helt av mig själv!)

Nu ska jag åka ned till stan och kika med min trogne vapendragare, puss du är bäst!

(obs, internt!)
Här får ni mina vänner; Moa, Louice, Jenny och Chrille,
jag ger er:
HELENA!


Nå?

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Moa

Hhihi den var bäst vännen :)

2009-08-28 @ 17:24:04
ifrån: Chrille

Hahahahaha, älskling va underbar du är! :D

2009-08-28 @ 17:37:43

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0