God Jul!

Jag har inte bloggat sen Lucia, snacka om bloggtorka. Men jag tyckte iallfall att det kanske var dags att slänga iväg ett inlägg till mina nära och kära och berätta lite om min jul. Dagen började hemma hos mamma och pappa och avslutades hemma hos Christians föräldrar. Jag fick allt man kan tänka sig inför resan till thailand. En 70 liters ryggsäck som kommer att fyllas med shopping och presenter, lite restillbehör, pengar och småplock ifrån min familj. När jag kom till Christians blev jag väl bemöten av tre paket; en supergossig morgonrock som jag hädanefter kommer att bo i dag som natt, pengar till thai och godis. Men det bästa av allt: Från min älskling, en paljettklänning som jag har gått och tittat på i flera månader! Denna julafton var det bästa av alla!

Ikväll ska jag och älskling till hans föräldrar på julfest och efter det får vi se vart vi tar vägen. Klänningen och klackarna är på! God Jul alla :)


Tomen kom! Nelly var i extas.


Åh en sån vacker skapelse!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Din

Va myyysigt ikväll baby! Du kommer bli så STUNNINGLY HOT i din nya klänning ikväll! :)

2009-12-25 @ 14:24:24
ifrån: LYDIA

Oh, sån galet snygg paljettklänning! :D Skapar vill-ha-begär!

2009-12-26 @ 01:14:33
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0