hej mina vänner

Jag ligger i soffan och har precis smällt i mig en hemmagjord hamburgare som var som tredubbla munorgasmer och jag bara njöt! Tänkte tvätta berget av tvätt ikväll också, men som vanligt tror jag att jag har tvättid men har det alltså EJ. Får vänta yttligare en vecka och det gör mig så ledsen i hjärtat att jag blir stressad. Kan tvätten ta död på en? För jag dör alltså lite varje gång jag tror att jag har tvättid fast jag inte har det.

Måste komma på något annat att sysselsätta mig med i någon timma. Jag kan studera pepparkakshuset som jag och Christian har byggt kanske... Nä, då vill jag bara äta upp allt. Och då blir Christian arg. Bäst att undvika studera huset.

Nej, jag tror faktiskt jag ska ta mig en halvtimmes sömn på soffan alt. krypa ned och grisa lite i sängen. Ja, de lät gött!

Jag är Trött.


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0