aj

Sola aldrig solarium med nya rör och ansiktsförstärkaren på max.
Det gjorde jag igår. Idag får jag betala.

Jag har så ont, jag är ett levande stoppljus och alla skrattar åt mig. Hela mitt ansikte är svullet, näsan, över kindbenen, över ögonen och upp i pannan. Det gör dödens ont. Har fått ett "solsår" på läppen och mitt bröst kliar och svider. Mitt ansikte rinner snart av nedkylande salvor. Där av den goa svettglansen:



bilden ger inte helt rättvisa, jag är mer ketchupröd än vad som syns.
Stackars emem?


ps. Grattis Christian på 22års dagen :) (F)(K)

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Haha, nu vet du hur jag känner mig VARJE gång jag solar solarium! :D Ojojoj, vad min rumpa kliade sist du tvingade med mig ;)

2009-02-16 @ 01:27:10
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Lumpan

Tack :)

2009-02-16 @ 14:18:21
ifrån: Danneboy

Ååååh Emem va du ser härligt flottig ut! Jag vill bara ta ditt ansikte å gnida det mot närmaste stekpanna ska du veta!

2009-02-17 @ 01:10:41
ifrån: emem

Danne: HAHA! Åh jag blir så lycklig när jag kan göra dig tillfreds med olika saker; som att bidra med fett när du ska laga mat. Hoppas man får bli bjuden på middagen också?

2009-02-17 @ 01:12:33
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0