en ny regel

Är att ALDRIG gå ful upp till Konsum för att köpa något.
Inte bara för att det vimmlar av massa söta studenter överallt, utan också för att man kan stöta på personer man aldrig trodde att man skulle stöta på på en konsumbutik. Men det gjorde jag idag.

Jag var ful, hade mjukisar, mössa långt nedraget och mammas jacka på mig. Och så står han där, min supergamla kärlek. Mitt hjärta stannade. Och jag flydde in bland mjölken och ringde mimo.

Sen slog det mig när jag gick därifrån, varför gör man så? Flyr ifrån personer man inte sett på länge? Och varför hoppar magen upp i bröstkorgen?


Jag ska iallafall aldrig mer gå ful till konsum.


Ps. middagen blev en succé.
Låt mig presentera Lasse, 42 ifrån Härnösand.
Han hade glömt sin rakhyvel och skämdes något för sin tredagarsstubb:

Och Jag, Pierré 38 ifrån Frankrike:


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

knäppisar som vanligt

2009-02-20 @ 00:31:36

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0