im back

Long time no seen.
Nu har jag varit sängliggande i tre dagar. Det börjar bli ganska tråkig. Jag har inte ens haft orken till att sätta på datorn för att skriva några rader i min kära blogg. Idag mår jag dock lite bättre men jag är säker på att mina lungor är fyllda med köttsår. Jag hostar så jag nästan kräks, mag/ryggmusklerna vänds ut och in och det finns bara ett ord - smärta.

Men idag kära läsare orkade jag trycka på datorknappen. Nu skriver jag en rad eller två och tänkte bjuda på någon bild. För mitt i allt detta tragiska kom glädjen som ett brev på posten. Bokstavligt talat. Jag fick ett brev! Mitt andra brev på en jättelitenstund.




Ett mycket fint brev med glada färger, och jag behöver lite färger just nu.
Tack Malinenen!


Sen en liten rolig grej man kan finna nu när det är vinter;
En snopp med tillhörande pung.

(klicka på bilden)

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Glöm inte att lukta på doftstjärnan! Du vet väl att man blir snäppet sötare för varje gång som man sniffar lite på den? :)

2009-02-07 @ 14:20:44
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Lulu

hahahahahahahaha puuuuuuuung

2009-02-07 @ 14:45:25
URL: http://lulu.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0