jag har inget bättre för mig så jag skriver om ingenting

Jag har blivit helt besatt av att vara ute och gå. Om jag inte går en promenad en dag får jag ångest. Jag vet inte varför. Jag tror nog att det är snön som lockar. För det är så himla härligt att gå en riktigt lång promenad på någon skogsstig när det är snöigt. Idag var jag ute nonstop i två timmar igen. Gick och gick och kom aldrig till dörren. Och givetvis hade jag min älskade bok i öronen. Just nu - Flickan som lekte med elden. Jag är besatt.

Imorgon ska jag åka och träna tills jag spricker. Har legat på latsidan enda sen jag var sjuk för två veckor sen. Fy mig! Mimo klappade mig på min gravidmage förut. Så nu är det verkligen dags.

Snart ska jag hoppa ned i sängen och lyssna lite till och jag antar att jag kommer somna ögona bums (för att en viss danneboy tvingade kvar mig på msn tills klockan fyra igårnatt, harkel) och vakna typ klockan tre av att boken fortfarande rullar i öronen och då kommer jag vara jätteförvirrad och tända lampan, känna att jag är kissnödig och gå upp och kissa och sen kommer jag ha jättesvårt att somna om och så är jag arg på boken för jag vet att imorgon måste jag sitta och spola tillbaka och leta reda på vart jag var innan jag somnade och sen tillslut kommer jag att somna. Och det var nog den längsta meningen som skrivits i denna blogg.

Åh suck.


MYCKET NÖJE!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0