mountemem

Jag kan här med erbjuda er en guidad tur för att er som vill bestiga ett fjäll!
Jag kan också erbjuda saft med tillhörande bulle.

Fjället finns på trumpetgatan uppe i det lilla blåa flickrummet. Där är fjället. Men andra ord jag. Jag vaknade och var ett levande fjäll. Man kan ta tag i ett av fjällen och dra långsamt, då kittlas det och låter sådär srchhhh som det brukar låta när man är ett fjäll.

Så nu får ni skynda er att beställa en tur över min panna, näsa respektive kinder, för ikväll ska jag peela mig som aldrig aldrig förr.




Efter att jag har fått en liten inkomst på att ha guidade turer ska jag utbilda mig till Prydnad och erbjuda sittningar hemma hos folk där jag kan se ut som vad man nu behagar. Snygg, mystisk, ballerina, häst. Ja, vad ni än vill så sitter jag där i bokhyllan eller dyl och bara är prydnad. Mimo har första tjing dock.

Nu ska jag på bio!
MYCKET NÖJE!


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Första tjing är sexigt :-)

2009-02-17 @ 18:40:42
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: Lulu

jag förstår ingenting.. :/

2009-02-18 @ 00:43:23
URL: http://lulu.blogg.se/
ifrån: Lumpan

huh?

2009-02-18 @ 09:51:04

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0