och det blev världens bästa natt

Inatt fick jag mig lite sovsällskap. Vi trängde ihop oss i den minsta sängen i världen, käkade olycklig kebab, med en varsinn Lördagsgodispåse, tittade på Animal planet i sex timmar, diskuterade allt ifrån spöken till Ozonlagret. Spelade in en reklamfilm på mobilen, satte hårklämmor i ansiktet, tog kort och skratta så vi kikna.

Klockan sju somnade vi. Jag fixade frukost på sängen, med varma mackor, ägg, nyponsoppa, oboy, juice och en vitaminkickskiwi.
Vi pratade pojkar, in i minsta detalj, ingenting gick att utelämna. Skrattade åt pinsamma minnen såsom Snorbubblor framför skolans snyggaste kille till att "tvätta fötterna i badkaret".

Och det var riktigt riktigt trevligt.



Det här har en gång i tiden varit en otroligt skämmig bild.
Nu är den bara bäst!
DU är bäst.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Och jag älskar dig <3

2009-02-02 @ 13:11:39
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0