utdrag från mimos blogg och min middagsbjudning:

Idag fick jag post. Ett jättestort vitt kuvert med ditmålat frimärke och allt. Det var lite speciell post må ni tro, sån där fin post som alla önskade att dem fick.
Såhär såg det ut;

HOMO SAPIENS MIMO
MAJAS VÄG -
656... KARLSTAD

Välkommen retismimo klockan 19:00 (torsdag)
På smarrig toastkväll hos emem fetis
Klädsel: MÄN

Trumpetgatan - - krpstyle

Så var det världens fulaste bilder, och damen hade till och med googlat "män" och hittat en bild på några snygga kostymprydda nissar (är det Robert DeNiro emem?). Så var det en massa pilar. Och det värmde så mycket i hjärtat, tack emem, tack!

Nu ska vi bara klura ut vad den här mannen (jag) ska ha på sig imorgon! Törs jag gå i pappas garderob?



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Meh, d e ju goodfellas ju. Så klart.

2009-02-19 @ 21:33:18
URL: http://oskimon.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0