Danne vet hur man pysslar

Nu har jag fått ett sånt förändringsryck igen. Brukar få det ibland. Då jag verkligen känner för att göra någonting spontant och väldigt drastiskt med mig själv. Saxen kan åka fram, som många gånger förr, ett två tre klipp och hej ny frisyr. Fast den här gången vet jag inte vad jag ska förändra just. Tror att jag ska dra fram min nya symaskin och sy om lite kläder, klippa av, klippa till, lägga om. Pyssla.

Uh vilken rolig tanke! Det gör vi! Medans jag ändå har armarna i behåll.
Jag var och tränade förut idag, drog fram den orangea bollen igen. Jisses vad bundisar vi har blivit, bollen och jag. Träningsverken har redan kommit. I like the feeling of pain.



MYCKET NÖJE!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0