Kväll


Nu är det dags för 'Macken' tillsammans med mimo och 18 burkar cola.
På riktigt alltså. 18 burkar!

Har ni fått två tankar på samma gång någongång? Det fick jag idag.
Det var riktigt läbbigt. Det var som att jag hörde mig själv tänka två gånger. För när man tänker en "vanlig"
tanke hör man den ju i huvudet. Men denna gång hörde jag min tanke i huvudet OCH högt, som att någon sa det, samtidigt. Vad är det som händer? Har någon en förklaring till detta fenomen?


Nu har jag verkligen abstinens efter sommaren!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lump

fixar du sommar lr? :)

2009-01-06 @ 08:25:06
ifrån: Alma :)

Jättefina bilder ems!

2009-01-06 @ 12:05:44
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0