men det känns rätt gött faktiskt

Det känns som att de senaste dagarna har bara flytt förbi en. Och jag har inte hunit märka det. Nu är klockan sex. Vart tog dagen vägen? Nog för att jag var uppe vid 8 och åkte till gymmet. Efter de har jag suttit och skrivit CV's, läst ut en bok på engelska (hör och häpna), fikat, och försökt att komma på vad jag vill göra i framtiden.

Jag börjar komma på mer och mer vad jag vill pyssla med. Och det känns ashärligt. I höst sätter jag mig i skolbänken igen och ska plugga tre år. Iallafall som det känns nu. Men sen vet jag ju inte hur jag kommer känna mig i sommar, så jag håller det lite för mig själv än. Det ska inte vara stora ord och inga visor, näpp.




Nu ska jag sätta mig vid symaskinen och tänka.
På återseende!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

Vad skönt att du kommit fram till vad du vill :D Vad vill du?



kraaam

2009-01-30 @ 19:39:12
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Alma

Allt som inte heter stockholm lockar just nu så why not :P

2009-01-30 @ 22:44:52
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0