mimo är en badboll

Och jag vet inte vad som har varit felet på henne idag. Kanske för att hon landade på svensk mark efter fyra dagar på norsk. Hon har diggat. OM hon har diggat. SÅ hon har diggat. Med huvudet, åt ena hållet hela dagen. Med eller utan musik. Och kommit på sig själv. Det är lite medryckande. Vi kastade av oss jackorna och dansade samba på torget. Jag, mimo och resväskan. Där stod vi och diggade, gjorde piruetter och kastade med höfterna. Och hela världen tittade på och vi var så himla bra.

Ett riktigt lyckorus har attakerat mig ikväll. Varmt välkommet!




Se vad ful hon är

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Jag är ju äckligt söt, vill bara spy socker på mig <3

2009-01-16 @ 03:32:12
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0