Ny vecka.

Och jag är helt snurrig i bollen. Känns som att jag har miljoner saker att göra denna veckan. Det börjar med att jag ska upp vid nio för att åka och träna, sen ska jag ge mig ut på stan och skriva ner alla butiker jag ser och söka jobb.
Sen har jag möten på arbetsförmedlingen, tandläkarbesök, träna, luncha med Erica, träffa vänner, träna, ha en pappafri helg med mamma. Okej, det kanske inte låter så mycket. Men när man inte gjort mycket saker på tre månader, blir detta helt hysteriskt!



Se vad virrig

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Duuu, trötta inte ut dig för mycket, du måste ha tid för mig också!

2009-01-19 @ 05:56:51
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0