omg

Okej. Vart ska jag börja? Jag är livrädd. Något skitläskigt har hänt. Igen.
Jag skulle precis krypa ner i sängen och titta på ett avsnitt av Lipstick Jungle då jag drar av mig mina tights, vandrar runt i rummet och känner något åtsittande på mitt ben. Precis under knäskålen sitter en hårsnott. Jag blir livrädd! En hårsnodd. Vem har satt den där? Det hände för en månad sen också. Fast då hade jag en snodd runt fotleden. Mammas teori var att jag hade snodden i byxan och drog på mig den samtidigt som jag klädde på mig. Men det borde jag ju ha kännt. För inte kan en snodd fastna i ett par tights? Och jag borde ha kännt den när jag drog den över foten, den är ju ändå ganska tight.

Jag är faktiskt skitskrajj. Är det spöken som sätter snoddar på mina ben? Är det jag själv som gör det i sömnen?
Hallå, snälla, ni måste hjälpa mig här med någon teori. För jag tror inte att den åkte på tillsammans med byxan, och inte heller att jag själv har satt den där!

HJÄLP! Är det spöken? Har detta hänt dig någon gång?
Två gånger på en månad kan inte vara en tillfällighet.



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Oskar.

Ja, det här har faktiskt hänt mig en gång. Både strax under knät och strax under armbågen. Jag använder inte snoddar på byxorna eller som armband.

2009-01-28 @ 22:32:14

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0