Inte alls internt

Idag hängde jag och mimo vid gamla sjufyran på torget. Sen kom hajen, som är vår vän. Hajen heter den. Ingen CastoR blev köpt idag. Kanske imorgon. VI behöver dock ett hus till honom.

Sen gick vi och letade efter något ställe att äta. Vi var praktiskt taget över allt i hela stan. Vi beslutade oss för tacotallrik på Score. Men det fick vi inte köpa eftersom att det var lunchtid. Då ville vi ha pannkakor, men det fick vi inte heller för vi var inte tolv år.

Då gick vi för att käka plankstek på Alfie (?), det var stängt. Vi gick till Royal och käkade äcklig tacotallrik istället, som smakade amerikanskt fettsugnings fett. som man ser på tv. Varav ett chips smakade disktrasa.
Sen började mina skor ta in massa vatten och jag blev svinkall och mina tår förvandlades till skrynkliga vita gubbtår. Mimo köpte stumpor åt mig. De är orangea. "Jag har orangea strumpor på mig". Men vet ni? Man får egentligen inte säga Orangea, för det heter Orange. Bara det. Vi konstanterade att Micke hade orange hårstrån.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma :)

Jag har aldrig fattat varför man inte får äta barnpotioner bara för att man råkar vara vuxen. Man kanske inte är så hungrig bara?! DOOOH

2009-01-20 @ 21:04:11
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/
ifrån: Lulu

Jag hade ju mat för ett helt koloni här hemma!! :O

2009-01-21 @ 00:14:56
URL: http://lulu.blogg.se/
ifrån: Mimo

HAHAHAHAHAHAAHAHAHA peace kvinnan <3

2009-01-21 @ 10:26:25
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0