you never were


But you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine



andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Emma Damm

kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar mina ny porträtt ganska ofta :-) Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-) kram

2009-01-19 @ 15:15:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/
ifrån: Maria

Det var så lite så!!! =) Har själv varit smal(stl 36-38 och det är egentligen inte "litet", du förstår nog vad jag menar) och fick då kommentarer om att gå upp i vikt... Så jag vet hur det känns att få kommentarer om båda delarna... Inget av dem är speciellt roligt...



Vi ÄR verkligen medvetna om hur vi ser ut och har faktiskt känslor, oavsett hur smala, tjocka, fina, fula vi än är...



Ja, jag vet och jag försöker att inte ta till mig blickarna... Jag äter det jag tycker är gott, numera i måttlig mängd, jag försöker så gott det går att hålla mig undan godis, chips & dricka osv... Så jag själv VET juh att jag försöker iallafall... Så dessa blickar bryr mig inte lika mycket nu som de gjorde i början när jag "blev tjock"...



KRAM

2009-01-19 @ 16:20:14
URL: http://mianrianmarrizzz.blogg.se/
ifrån: Anonym

hahahaha va vare ja sa? Emmmmmoooooooo

2009-01-19 @ 17:46:42
ifrån: Danneboy

hahahaha va vare ja sa? Emmmmmoooooooo

2009-01-19 @ 17:47:27

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0