This is her!

En gång i livet måste  man nog göra sin blogg-karriär. Den skulle nog egentligen kunna vara baserad på väldigt mycket här i livet. Denhär är baserad på det bästa i mitt liv, Emem! Emem är det Chrillianska ordet för prinsessa. När man tittar in i hennes ögon blir man upp över ögonen försälskad, förtrollad och svag i benen. Jag vann över alla andra och fick min prinsessa!
Nåväl, man skulle kunna skriva en novell per dag med henne men tänkte jag skulle fatta mig kort.

En dag ur vårt liv:


Oftast vaknar man av en underbar blick, man blir deffinitivt inte mindre kär då.

"Gubben vill du ha frukost" är heller ingen ovanlig kommentar efter att man halvt blivit ihjäl-kysst!

Oftast börjar dagen med att jag måste lämna min sötnos helt ensam sovandes i min "stora säng" för att sen behöva sitta tår-ögd och längta ihjäl mig mellan 9-17.

Well Worth - När man sen kommer hem är hon den underbaraste i världen som tar hand om sin tröttaste man som "snart måste träna och nog sova en stund först".

Vi myser rätt mycket däremellan.

"She tells me she loves me then we fall asleep in eachothers arms."

Hon tar hand om mig:

x - Hon diskar

x - Hon dammsuger

x - Hon tvättar

x - Hon lagar mat

Hon har inte bara allt en kvinna ska ha, hon har ALLT och mycket till!

Nu sitter hon bredvid mig, vi tar ett glas vin, kollar på varandra kärleksfullt och drömmer oss framåt till Thailand.

Vem som än läser detta glöm aldrig att Emem är en 1000000%-ig prinsessa, inte vilken prinsessa som helst, MIN!


PS: I LOVE YOU!!!! DS.

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

Och här sitter en Alma och snyftar. Önskar att jag också hade en så fin pojkvän som älskade mig sådär!!! Håll fast i varandra!! <3

2009-07-28 @ 09:31:38
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

aww. :)

2009-07-28 @ 11:19:50
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: emem

världens bästa är han!

2009-07-31 @ 18:14:19
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0