män män män

Hallå. Det var länge sen.
Har absolut ingenting vettigt att skriva egentligen. Förutom att Christian fyller 26 gamla år om två veckor och jag behöver hjälp. Eftersom att (som alla vet) karlar är lite bakom flötet tillskillnad från oss superkvinnor så önskar dem sig oftast ingenting i present och gör det svårt för oss. Så nu vill jag att du kommer på någonting och hjälper mig. Tack.


grisen

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Alma

Ka varför ska de alltid krångla till allt för oss? En supriseutflykt kanske? ;)

Supergullig bild förresten :) Ni är fina ni!

2009-06-13 @ 10:36:37
ifrån: emem

jo alltså, den tanken har ju slagit mig. så........ ;D

2009-06-15 @ 17:59:14
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0