03.00 och ingen John Blund

Och jag är trött, fast jag kan inte sova.
Jag borde sova, ska åka till mormor runt lunchtid för att hjälpa henne med städningen. Då måste man vara pigg, så att det går fort. Har ni några råd om vad man ska göra när man inte kan sova? Räkna får är helt uteslutet. Det hoppar bara fram massa svarta får och dem får man ju inte räkna, har jag hört. Bara de vita.

John, kom och ta mig med stormsteg, jag ligger här och väntar.





jag saknar mitt egna lilla krypin :(

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: pontus

mmmm, jag önskar att du vore mitt barnbarn, emem.

2009-03-24 @ 17:11:27
ifrån: Alma

Hej ressugen tjej på 21 höstrar!

Jag tycker definitivt detta bör diskuteras.



Vänliga hälsningar

2009-03-26 @ 17:28:22

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0