fröken söten malin


Har ställt till det lite med en tävling. 
Jag har aldrig vunnit någon tävling i hela mitt liv, så jag tänkte slå båda klackarna i taket och
hoppas på att jag iallfall kanske kanske kan vinna den här. För jag bara måste ha lilla fröken Ivy på min vägg.
Första gången jag såg Batman var jag jätte liten, inte alls i den åldersklassen man kanske borde vara för att se lite bråk på film. Men jag föll direkt! Jag älskade filmen, och jag tyckte framför allt att Ivy var så galet läcker!
Jag + Ivy = Sant

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Malin Schlott.

Du + Poison Ivy = Sant!

Självklart att du vinner den här :)

2009-03-08 @ 21:19:07
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0