he's my powny

Christian skickar varje morgon ett godmorgonsms till mig, där det också brukar innehålla en väderprognos. Är det soligt tycker han att jag ut och få fräknar, är det regn är det lovligt att sova länge. Som idag när han gick till jobbet viskade han "Det regnar idag, så du kan sova länge". Det tycker jag är mysigt. Jag tog honom på orden och begav mig till soffan där jag fortfarande ligger och grisar. Tittar på Mtv och äter melon. Vilken mysig dag. Fattas bara honom då förstås.


God morgon!

andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Kattgetgris

Du är bäääääääst! :) :*

2009-05-18 @ 19:13:14
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Aww. :)

2009-05-19 @ 18:09:16
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0