little child

Imorse blev jag stucken i rumpan av en sjuksyster med en gigantisk nål som punkterade min näst intill obefintliga rumpmuskel. Det gjorde inte alls speciellt ont, jag är ju stor flicka, men när byxan hade åkt på igen och jag knallade tillbaka till bussen kändes det som om någon gick bakom mig och nöp mig de hårdaste de kunde i fisan. Och det gör fortfarande ont. Vilken liten mes jag är. Jag har iallafall berömt mig själv med lite köttbullar på gaffel eftersom att jag var så  modig tidigare idag. Så här sitter jag i köket, iklädd morgonrock, lyssnar lite på Bloc Party och halsar köttisar. Och jag ser ut såhär:

Köttbulle på gaffel är det godast man kan äta. De livnärde jag mig på i Oslo.
Mycket bra!

andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0