mmmm köttbullar

Nu sitter jag här och käkar dagens andra omgång köttbullar. Min mamma är orolig för mig, hon tror att jag ska få sjöbjugg. Det tror inte jag. Sånt händer bara inte.

Eftersom att de har Top Chefmaraton på vardagarna på 3an, och jag är arbetslös så blir det liksom att jag tittar på det som finns. Alltså Top Chef. Just nu lagar dem älg. Och det roligaste av allt är att dem säger just de ordet; Älg! Amerikanare som säger älg finner jag lite lustigt. Jag trodde de hette moose? JÖSSES vad sugen jag är på älg just nu. Älg älg älg. Ge mig en fin restaurang, lite älg och självklart lite C, då är jag nöjd.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

så länge du får i dig tillräckligt med C-vitamin får du inte skörbjugg. få i dig 100mg/dag så är du safe

2009-05-07 @ 17:18:29

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0