öff öff hadenäran! nej nej dumsnut!

Min mamma fyller år, det har jag äntligen lärt mig. Jag är nämligen sämst i hela världen på födelsedagar, glömmer alltid bort. Tacka vet jag facebook som påminner en.
Iallafall, mamma fyller år och pappa har köpt henne en riktigt assnygg svindyr jacka i femtioelva olika skinn och pälsar för 15kameler. (Jag skryter åt henne nu) Jag har köpt en trädgårdssvamp! Mamma går runt och är lycklig som bara en kvinna kan göra när hon fått något nytt läckert klädesplagg alt skor. För pappa har verkligen slitit för den jackan. Jag har också slitit för min trädgårdssvamp, har ju faktiskt städat hela mormors lägenhet för att få råd med en sån. Och ryggskott fick jag på köpet. Det är äkta kärlek!

Nu när jag äntligen har lärt mig vilket datum min fina mor fyller år, har jag bara femhundrasjuttioelva andra födelsedagar att lära mig, som min far och syster, mimo (förlåt mimo, jag kommer aldrig ihåg om det är den 26 eller den 27), Lofta har ju redan fyllt år, där fick jag hjälp av facebook. Tack!


Grattis mamma, jag älskar dig!





andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mimo

Åh, min lilla nöt, det är den 26:e. Och vad stolt jag är över dig, som sliter för att köpa trädgårdssvampar, det hade jag älskat om jag var din mamma. Hälsa grattis så mycket från mig <3

2009-05-15 @ 17:47:09
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: mam

tack för den fina svampen. Jag älskar den. en riktig läckerhet kram mam

2009-05-18 @ 20:22:08
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0