<3

Har haft den mysigaste helgen på jättelänge. Det var verkligen riktigt härligt att åka iväg tillsammans över en natt, bara han & jag.
Vi kom fram till länsmansgården vid ungefär sextiden och gjorde oss iordning. Då gick vi in till stora huset och satte oss i baren och tog en drink. Snabbt efter det var det dags för att åka till Selma Spa för att se på Teater med bla. Telia-pappan, han som är med i Fråga Olle och några mer "kändisar". När teatern var slut gick vi ned till dansgolvet som ungefär såg ut som på en färja. Gammalt och lite halvskabbigt. Vi satt där och tittade på folk tills taxin kom och hämtade oss.


Tack för världens underbaraste helg, du gör mig så lycklig Christian! <3 Du får mig att känna mig speciell!

Min Man & en White Russian! :)


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0