vintermys

Vi håller på att greja om lite här "hemma". Hallen målas om och lite pynt och blommor får flytta in hos oss.
Kvällarna är mysigast, då tänder vi massa ljus och kryper upp i soffan och slaviskt tittar på våra favoritprogram.
Jag längtar tills ikväll då jag får krypa upp bredvid Christian och pussa ihjäl honom! Aldrig känt så för någon som jag känner för han. Över sex månader och fortfarande galet nykär! <3


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Mam

vad mysigt det ser ut, riktigt julmys, vintermys. Kram mam

2009-11-23 @ 21:44:36
ifrån: - Therese -

Härlig känsla detdär!

Ser riktigt mysigt ut hos er förresten :)

2009-12-08 @ 19:57:16
URL: http://terees.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0