jag är perfekt

Jag borde få en roll i Svenska Hollywood Fruar. Eller i detta fall, Herrhagen Fruar. De senaste två veckorna har det inte varit mycket knop på universitetet. Vi har inga lektioner förutom två dagar. Och när man förbrukat de där två dagarna i skolan tycker alla att det är asgött att ligga på soffan resterande dagarna av veckan. Jag håller med.

Igår storstädade jag här "hemma". Jag städade på platser du aldrig kan tänka dig att det ska städas på. I kökslådorna torkade jag rent, samt torkade rent utanpå skåpen i köket, dammsög, diskade, skurade golv och våttorkade ALLA saker och möblerade om lite. Dessutom hann jag med att baka till min man och färga håret. Nu ser jag någolunda OK ut igen.


Christian och jag har rent utav "glömt bort" att tvätta den senaste månaden, vilket innebär KILOTONVIS med tvätt. Och när gubben är på jobbet och rullar in cash så tvättar självklart Herrhagens hemmafru. Jag räknar på att det kommer att bli ungefär åtta tvättar på två maskiner åt gången. Heja mig!

Men nu ska jag gå och sätta på mig lite läppstift, jag gör det ungefär 3 gånger i timmen, 50 gånger per dag. Och Christian betalar allt, JÄTTEBRA! *HihiHihIhiHIhih*

<3


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Världens bästa hemmafru! :)

Du är den flitigaste någonsion jue älskling! :)

2009-10-01 @ 16:40:38
ifrån: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Jippie! Hurra för emem! Bra att han försörjer dig när du är en så bra hemmafru. :)

2009-10-01 @ 17:50:52
URL: http://castlebabe.blogg.se/
ifrån: Alma

Haha du måste vara den bästa hemmafrun någonsin. Tv 3 borde göra en dokumentär om dig istället! <3

2009-10-04 @ 12:35:58
URL: http://frokenjohanson.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0