super-emem grejar

Vart ska vi börja?
Jag och min vän Lill-Erik (Nellie) beslutade oss för att ta en promenad till Bergvik härromdagen. Solen lyste och vi var på bra humör. Men först skulle vi gå från herrhagen till Norrstrand för att hämta hennes plånbok. Det tog ungefär 20-25 minuter och när vi var framme vid vår destination började vi fundera om vi verkligen skulle palla att gå ända till Bergvik. Vi hamnade tillslut på en bänk vid den lilla tjärn vid badhuset med en påse gotterier från Lundbergs bageri. Där satt vi som två gamla tanter och diskuterade livet.

Dagen igår blev lång. Tidigt på morgonen steg jag ut i kylan och åkte till universitetet. Jag är från och med nu Fritidsforskare på heltid. Nellie och jag åkte ned till stan, sprang massa bank-bilskola-arbetsförmedlingen-ärenden och kände oss fett duktiga. Nellie beslutade sig för att sola sitt genomskinliga skinn och jag spenderade en timma på biblioteket. Det var så himla mysigt! Luktade precis som när man var liten, gamla böcker.
Hittade Ebba och Didrik - serien som jag lånade på DVD och har precis sett klart på. Så himla skoj!

Jag och Chrill drog iväg till gymmet och gjorde ett fruktansvärt dåligt pass innan vi hamnade i soffan framför hans favoritprogram - Lyxfällan.

Så fort Days of Our lives är klart ska dra och träna. Nu ska jag bli Fit For Fight! ;D

Fett tråkig blogg. Ni får stå ut. Det är ju ändå morgon.

Kolla på min supergosiga grisekno.

Du är så fin när du sover baby.


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Anonym

Jag ser verkligen ut som en gris... Jag dregglar ju iaf inte på bilden! :P

2009-10-17 @ 12:02:35
ifrån: emem

det är ju därför du är min Grisekno :)

2009-10-17 @ 12:27:16
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0