WOHOOOOO

Jag är på ett fruktansvärt läskigt bra humör! Jag steg upp tillsammans med älskling halv åtta och följde honom till jobbet. Det blev en raskpromenad på en timma även idag. Klockan elva stod jag och plingade på Loftas port och vi tog en helmysig runda på stan med lite mat och shopping. Lofta tog sin väska och rullade iväg för en jobbvecka i Sthlm och jag gick vidare till Jenny och vi fikade ännu en gång.

Nu hade jag tänkt att lägga mig på soffan i en timma, men ICKE, nu är det dags för att städa lägenheten, sen gå och möta gubben på jobbet och dra och träna.

Har jag blivit träningsberoende? Möjligt. Men det är så gött. Jag känner mig levande! *he he he he*

PUSS DA!


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0