tlött.

Idag har det varit en riktigt jobbig dag. Höll föredrag för klassen för första gången, var så nervös att jag höll på att skita i byxan. Men som tur var så gick det riktigt bra och alla tjejerna i min grupp var riktigt duktiga. Puss till er!
När jag kom hem råkade jag ta en helt omedveten nap, shit, tre timmar, vaknade inte ens utav mobilen som låg bredvid mig i sängen, sick, är fortfarande trött, får bli en tidig kväll. Hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle vara så slitsamt att komma igång igen efter 10 månaders soffhäng, fått gäddhäng och allt. Men det blir nog bra. Ja, det blir det.

Mamma och pappa är ute på en höstsegling, skulle egentligen vara riktigt skönt att hängt med, kom jag på såhär i efterhand. Suck. Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och tycka lite synd om mig själv. Det är jag värd!

Dunderkram till världens bästa mimo som alltid ställer upp för mig, i vått och torrt, och har alltid gjort och jag vet alltid kommer att göra. Vad 17 skulle jag göra utan dig? Katastrof! <3

ett riktigt äckel, luktar apa osv. men det får man faktiskt lov att vara ibland.

jag gillar faktiskt att vara äcklig.

kjamizbananiz


andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: slottsträdgården

Du ser ledsen ut, em? :(

2009-09-18 @ 20:54:02
ifrån: emem

du har väl sett mitt trötta nylle förr? :P

2009-09-18 @ 23:23:29
URL: http://ememsplace.blogg.se/
ifrån: Mimo

Det finns bara ett ord; föralltid. Föralltid din bästa vän, föralltid här för dig, tills döden skiljer oss åt <3

2009-09-19 @ 00:22:27
URL: http://mimosplace.blogg.se/
ifrån: floyd forward

haha, du ser stenad ut :P

2009-09-19 @ 10:22:24
ifrån: emem

det kanske jag är också.... vem vet? ;)

2009-09-19 @ 11:25:52
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0