<3

2009-04-13
Christian till mig på msn:



"Jag vågar inte rapa nu för ja tror de kommer en fjäril från min mun då!"

Då hade vi träffats i en vecka.
Nu har vi hållt ihop i snart 10 månader.
Underbara älskling, Jag älskar dig!
Tack för att du är min.




andra små snälla barn har skrivit:
ifrån: Lola May

Det är ju inte så att jag tycker att det är finare att vara blek än brun, men när man bor här så har man inte tid att ligga på en strand som alla turister. Vart ska ni någonstants? Hoppas ni får det jätte bra o att du får sola mycket. hehe :)

2010-01-30 @ 06:28:00
URL: http://lolamay.blogg.se/
ifrån: Din

Tack for att du ar min!

Om en vecka ses vi igen! =)

Love U!

2010-01-31 @ 15:41:37

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0