första dagen

Christian ringde och väckte mig vid elva imorse, då hade dem precis checkat in på ett hotell i bangkok. Resan hade gått väldigt bra, de hade lyckats få någon timmas sömn och kunnat titta på massa film och spelat tv spel. Vilket tyder på att vi tjejer också kommer att ha tillgång till det på flyget. Känns bra :)

Typiskt att första dagen då jag är ensam ska jag bli sjuk. Vem ska nu ta hand om mig? Pussa och tycka synd om mig? åheeee. 

Igår hade jag jättesvårt för att somna in. Drömde om att jag och Chrille skiljdes åt på massa olika sorgliga sätt, vaknade med jämna mellanrum och bara kände obehag.

Ikväll ska jag bara kurera mig på soffan, nysa, snora och tycka synd om mig själv. Tyck synd om mig du med?


andra små snälla barn har skrivit:

Skriv något sött:

jag heter:
Forgätmigej!

Mejlis: (publiceras inte)

min blogg:

nu får jag en kaka:

Trackback
RSS 2.0